BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mijndomein reageert niet op mijn e-mails/voicemailberichten

Bijdrage door gebruiker
04-04-2011
6 reacties
Beste allen,

Ik heb via een brief Mijndomein.nl gevraagt mijn WHOIS-gegevens te blokkeren, zodat ze niet openbaar ingezien kunnen worden. Dat verzoek is gehonoreerd.

In een mail werd mij verteld dat hieraan EENMALIGE kosten van 10 euro aan vast zouden zitten. Het zou gaan om administratiekosten. Echter, staat in mijn bevestigingsmail (degene die bevestigd dat het verzoek doorgevoerd is) dat de kosten van 10 euro ieder jaar van mijn rekening zullen worden afgeschreven.

Ik heb Mijndomein meerdere malen beleefd via de e-mail om uitleg gevraagd en de betreffende mails bijgevoegd. Tevens heb ik een voicemailbericht achtergelaten op het enige telefoonnummer dat op internet te vinden is.

Mijndomein heeft officiaal namelijk geen telefoonnummer en claimt binnen 24 uur terug te mailen. Het is bij mij echter alweer een week geleden.

Tips? Suggesties?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.