BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

mijn internet wordt geblokkeerd

Bijdrage door gebruiker
22-03-2012
1 reactie
Hallo Kassa
Ik heb vorig jaar een contract ondertekend bij VODAFONE voor breedband(usb stick internet).
Maar sinds dat ik hem gebruik krijg ik altijd de melding dat er een andere ip adres mijn internet gebruikt.
En ik kan mijn internet niet overal gebruiken vanwege slecht vodafone bereik.
Nu heb ik van de maand januari een rekening gekregen 130 euro i.p.v 27.50.
Bij vodafone zeggen ze dat ik over mijn limiet ben gegaan,ik wil in termijnen betalen dat kan maar dan moet ik wel elke maand 27.50 betalen en mijn internet wordt geblokkeerd en daarnaast nog in termijnen af betalen!
Kunnen jullie mij helpen?

met vriendelijke groet regina
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.