BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Melding bericht geblokkeerd

Bijdrage door gebruiker
19-09-2021
11 reacties
Ik krijg af en toe de melding dat een inkomend bericht geblokkeerd is.
Ik heb hieronder een kopie van de betreffende melding gezet (zonder mijn emailadres uiteraard).
Is er iemand die hier duidelijkheid in kan brengen en mij vertellen hoe ik zulke problemen kan oplossen?

Foutpictogram
Delivery Status Notification (Failure) 2 berichten
Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com> zo 19 sep. 2021 om 15:19
Aan:
Bericht geblokkeerd
Je bericht aan ..............is geblokkeerd. Bekijk
de onderstaande technische details voor meer informatie.
De reactie van de externe server was:
554 5.2.0 MXIN603 DMARC validation failed. ;id=RwjImILrWOIbcRwjJmRJbz;
sid=RwjImILrWOIbc;mta=mx9.tb;dt=2021-09-19T15:19:38+02:00;
ipsrc=209.85.214.173;
zo 19 sep. 2021 om 15:46
Conceptbericht aan: Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com>
Op zo 19 sep. 2021 15:19 schreef Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com>:
Bericht geblokkeerd
Je bericht aan...................is geblokkeerd. Bekijk
de onderstaande technische details voor meer informatie.
De reactie van de externe server was:
554 5.2.0 MXIN603 DMARC validation failed. ;id=RwjImILrWOIbcRwjJmRJbz;
sid=RwjImILrWOIbc;mta=mx9.tb;dt=2021-09-19T15:19:38+02:00;
ipsrc=209.85.214.173;

Bericht vermeldt 2 emailadressen : ........@gmail.com en ..........@upcmail.nl

Alvast dank voor elke reaktie.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.