BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Meer mensen problemen met de cisco recorder van ziggo?

Bijdrage door gebruiker
09-04-2013
13 reacties
Twee weken geleden deed mijn cisco recorder, gekocht bij ziggo ineens niets meer. Hij wilde total niet meer opstarten. Met de helpdesk van ziggo gebeld . Die konden mij vertellen dat er een update geweest was die nacht. Waarschijnlijk is het apparaat daarop gecrashed.
Ik zou gelijk een nieuw apparaat krijgen, want het zat nog in de garantieperiode.
Helaas na 3 dagen geen apparaat, maar een sticker om mijn apparaat op te sturen. Dit kwam op geode vrijdag, dus kon pas de dinsdag erna opsturen.
Het is nu al weer een week later en inmiddels al weer 2 keer gebeld, maar nog steeds geen nieuw apparaat.
Het zou opgestuurd worden, heb ook een sy code, maar postnl zegt dat het apparaat nog niet bij hun is afgeleverd.
Wat moet ik doen? Ik heb sterk de indruk dat ziggo mijn apparaat met hun update gesloopt heft en nu aan het lijntje gehouden wordt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.