Begin december (3-12-2003) heb ik mijn laptop voor een (garantie)reparatie opgestuurd naar PanningenDrie weken later kreeg ik een laptop terug, met op de verpakking de zgn.'Delivery Note' met mijn naam en uitgevoerde reparatie. Het probleem was, het was niet mijn laptop was. Ik heb Medion en de eigenaar van de laptop direct in kennis gesteld. Na vele telefoontjes, naar Medion, van Medion, aangetekend schrijven, E-mailtjes, telefoontjes van eigenaar laptop die ik in huis had en v.v., werd de laptop bij mij omgeruild, dat was op 4-01-2004.Toen ik op 6 januari tijd had om mijn laptop weer te installeren met mijn eigen programma's, merkte ik dat mijn notebook NIET was gerepareerd.Ik heb Medion weer gebeld. Ze zouden hem zo spoedig mogelijk op laten halen én repareren.Twee dagen later heeft', Base Logistics Veghel, de vervoerder van Medion, de laptop weer opgehaald. Donderdag 21 januari 2004 heb ik Medion opgebeld, maar ze hadden de laptop nog niet in bezit. Intussen heeft de vervoerder tot twee maal toe gebeld om mijn laptop op te halen, terwijl mijn laptop al was opgehaald door 'Base'. Ik heb base gebeld en kreeg te horen dat dit vaker voorkomt bij Medion.De vele contacten die ik met Medion heb gehad, moet ik constateren ze niet consistent zijn in hun beweringen. Nogmaals de kwaliteit van de Lifetec-producten zijn over het algemeen zeer goed, dingen kunnen eenmaal kapot gaan, maar een goed product wordt slecht als er geen service meer wordt verleend.Daarbij komt nog dat de service-lijn moeilijk bereikbaar is én erg duur. Een gewoon telefoonnummer van medion is: 077-3079545Ik weer niet meer wat ik moet doen om mijn laptop gerepareerd in huis te krijgen.Een ding weet is zeker. Ik koop geen Lifetec-pruducten meer bij de ALDI!!!