BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

MediaMarkt

Bijdrage door gebruiker
11-02-2020
64 keer bekeken
10 reacties
Ik heb op 31 Jan een laptop gekocht. De gegevens van de oude zouden op de nieuwe worden overgezet, kon 2 A3 werkdagen duren. 8 Febr. gebeld: ze waren er net aan bezig, u wordt vast maandag gebeld. Nee dus. Dinsdag 11 febr gebeld, er zou een berichtje gestuurd worden en ik zou voor 12 uur teruggebeld worden volgens Lizzy. Nee dus. Na vieren weer klantenservice gebeld, konden niks voor me doen, zij kunnen ook vanuit klantenservice niet naar Zwolle bellen... Ik moet er zelf maar even naartoe gaan vanuit mijn woonplaats. Wat kan ik nu nog doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.