BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mail van Telfort

Bijdrage door gebruiker
27-10-2016
6 reacties
ik zit al 4 1/2 week zonder mail door een defect bij Telfort en wordt van afdeling naar afdeling gestuurd en elke keer duurt het weer 5 werkdagen
er is niet een persoon die echt actie onderneemt om dit op te lossen,het enige wat je hoord is we geven het door en vervolgens hoor je niks meer tot dat ik weer contact opneem en +/-30 minuten in de wacht sta.
klantenservice doet ook niets en hebben het zelfde als alle anderen we geven het door om gek van te worden en ze vinden het heel gewoon dat je al 4 weken niet geleverd krijgt wat je betaald !ze kunnen het niet oplossen.
heeft iemand dit ook ondervonden?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.