BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mag Hollandsnieuwe een vol maandabonnement voor 1 dag vragen omdat ze zelf te laat hebben beëindigd?

Bijdrage door gebruiker
26-05-2017
6 reacties
Wij zijn overgestapt van Ziggo naar Hollandsnieuwe per 7mei.Wij hadden betaald t/m 6 mei.We ontvingrn een mail dathet abonnement per 8 mei afloopt. Waarschijnlijk omdat 7 mei op een zondag valt en het pas de 8e verwerkt kon worden. Reageren naar Hollandsnieuwe is onmogelijk. Wel hebben ze voor die ene dag € 10.50 afgeschreven en dat hebben wij natuurlijk gestorneerd.
Op 7 mei waren we nog wel aangesloten bij HN, geen gebruik gemaakt van het mobieltje, maar konden ook niet over naar Ziggo, omdat het nummer nog via HN liep.
Als we niet betalen wordt het nummer geblokkeerd!! mailde Hollandsnieuwe, terwijlwij al via Ziggo bellen, dus dat kan gelukkig niet. Per 26 meiheefft HN gemaild dat ze het nummer hebben geblokkeerd. Natuurlijk hebben we daar niks van gemerkt, maarwe moeten nog steeds wel binnen 5 dagen € 10.50 betalen.
De klantenservice heeft alleen een virtuele assistente Anouk, die me kan helpen. Dus NOT.... Misschien is er ergens op de site wel een mogelijkheid om met iemand te contacten, maar wij kunnen dat niet vinden. Verstopt? Lekker rustig voor hun klantenservice.
Zoals je begrijpt, gaan we voor die ene dag nooit betalen,laten ze de computerprogramma's maar op zondag werken :-). Maar wat zijn eigenlijk onze rechten? Doen wij het zo goed?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.