Ik heb zojuist een LG monitor LG E1951S gekocht. Er komt een CD mee voor de driver. Deze heb ik geïnstalleerd. Doch het werk niet als ik hem opstart komt ie met de vraag "met welke gebruikeraccount wilt u dit programma uitvoeren" en vinkt wel aan: "hudige gebruiker...." en geeft mij als gebruiker (correct) aan. Enter ik: dat doet ie NIETS, komt met dezelfde vraag terug.
Ook wil LG het product graag gereistreerd krijgen: in het registratieformulier komt een verplicht in te vullen box voor: "product/nummer" én ook "serienummer". Deze twee boxen zijn echter "dood", staat erin - selecteer - , maar valt NIETS te selecteren, en kan ook niets ingevoerd worden. Het registreren is dus geblokeerd.
Ongeveer hetzelfde doet zich voor bij de technische ondersteuning, maar ook hier is de box "product/nummer" lam, kan niet gekozen of ingevoerd worden. En dus slaat op tilt.
Blijft over telefoneren € 0,10 per minuut. Na de gebruikjelijke vertragingscarroussel komt iemand aan de lijn en pretendeert dat hij niet begrijpt wat en waarom je wilt registreren. Hij doet alsof hij niets van begrijpt.
Uiteindelijk ben ik ermee gestopt omdat ik geen millimeter verder kwam.
Nu ik kennelijk van LG geen hulp kan verwachten (technische ondersteuning werkt niet, door het lamme "productnaam" box en de helpdesk kennelijk verkiest niet te weten waar ik het over heb en ook registreren niet niet mogelijk is, weet iemand hoe ik deze monitordriver aan de praat krijg (ik bedoel dan: is er iemand die hetzelfde probleem heeft gehad, en dit wel opgelost heeft). Ik wil de kleuren en helderheid aanpassen, via de driver.
Graag uw hulp.
Groet, Karel