BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Levering Modem Ziggo

Bijdrage door gebruiker
21-09-2019
5 reacties
Op donderdagochtend (19--09) constateer ik dat mijn internetverbinding niet werkt. Na m'n werk zie ik bij thuiskomst dat de internetverbinding er nog steeds uitligt. Start de modem een paar keer op, maar dat helpt niet. Bel met de Klantenservice van Ziggo en loop aan de hand van de Klantenservice alle mogelijkheden na. Blijkt dat de modem niet meer goed werkt en er wordt een afspraak gemaakt voor een monteur op.............. woensdagmiddag (25-09), dus bijna een week later.
Heeft iemand ervaring met het feit dat de levering van een nieuwe modem en de komst van een monteur bij ZIGGO zo lang duurt??
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.