Vorige week kreeg ik bericht dat ik bijna een nieuwe mobieltje mocht uitzoeken omdat ik vanaf 10 maart in de 3 maanden periode zat,
nou had ik dus die dag verschillende winkels gebeld en afgegaan omdat ik een keuze had voor de HTC Desire Z aangezien dit telefoontje niet meer leverbaar was via de leverancier vertelde de winkels ik alleen kans had bij zaken die hem nog op voorraad hadden.
Na een hele dag bezig te zijn geweest met bellen vond ik eindelijk een zaak die hem nog op voorraad had.
Er zijn toen afspraken met mij gemaakt ik heb toen duidelijk doorgegeven dat ik alleen mijn abonnement wou verlengen via hun als hun de HTC Desire Z konden leveren heb gevraagd of ze 1 toestel apart konden houden omdat de kans dat ze niet meer leverbaar zijn via de leverancier 99,9 %.
Dit was mogelijk en hier zijn duidelijke afspraken over gemaakt. ik heb het express nog 2 keer gevraagt om zeker te zijn.
vandaag kreeg ik een mailtje van de phoneshop waar dit in stond :
Geachte heer De Klerk,
De status van uw order is momenteel:
Wacht op levering
Zodra wij uw toestel op voorraad hebben kunnen wij uw aanvraag doen.
Momenteel zijn wij in afwachting van het product dat u besteld heeft. Zodra wij deze binnen hebben gekregen, zullen wij uw order direct verpakken en verzenden. U ontvangt dan een bevestiging hiervan per email.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Phoneshop.nl
Oftewel deze winkel is duidelijk alle afspraken die zijn gemaakt aan de telefoon niet nagekomen.
Is hier wat tegen te doen kan ik mij eigen terug trekken van hun en verlening bij hun ongedaan maken.
Of ben ik wel verplicht om me aan de afspraken te houden die ik met hun gemaakt heb terwijl hun er duidelijk gewoon het lak aan hebben.
want ik heb duidelijk gezegt dat ik alleen met hun zaken wou doen als hun mij dat toestel konden leveren en anders niet.