BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

laptop's dell problemen, geld terug

Bijdrage door gebruiker
21-11-2013
3 reacties
Ik heb al een hele geschiedenis opgebouwd met dell laptops sinds april 2013. In deze maand kocht ik een inspiron 15z waarin een fout zat wat dell niet kon achterhalen waardoor ik een nieuw 15z heb gekregen. Dit 2e systeem werd maar liefst 103C en is vervangen door een 3e systeem een xps15 ter tegemoetkoming van alle problemen met de vorige systemen. Dit systeem kan warmte niet kwijt tijdens uitvoeren van zwaardere taken. Maar liefst 3 keer monteur gekomen, maar geen oplossing. Systeem weer vervangen met een andere xps15. Probleem blijft hetzelfde. Heb laptop opgestuurd naar de reparatie service van dell. Maand later laptop terug gekregen en valt constant uit. Dell gebeld, antwoord: reparatie is niet goed uitgevoerd, stuur hem nog een keer op. Gezegd dat ik het geen oplossing vind want wil geld terug. Vraag is, kan ik geld terug eisen van eerste aankoop en hoe doe ik dat en wat zijn mijn rechten. Word constant doorverwezen naar tech support. Laptop heb ik nu wel opgestuurd voor nogmaals een reparatie, maar ik wil gewoon af van Dell en mijn geld terug?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.