BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Laptop problemen/geld terug

Bijdrage door gebruiker
22-01-2012
6 reacties
Ik heb iets minder dan ander half jaar geleden een nieuwe laptop gekocht met 2 jaar garantie. In de eerste 2 maanden had ik al het eerste probleem, namelijk dat de adapter niet goed was. Deze werd vervangen.
Pas geleden begon mijn scherm te flikkeren. Het hele moederbord van me laptop is vervangen.
Probleem nog steeds niet verholpen, en daarbij doet de linker speaker het niet meer en nog een paar lampjes werken ook niet meer.
Gebeld en ze zouden weer een monteur langs speuren.

Eerlijk gezegd begint het me werkelijk te irriteren, heb ik het recht op een nieuw product? Of moet ik genoegen nemen met de reparaties?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.