Oktober 2003 heb ik bij mijn weten hooguit 10 tot 15 minuten gebeld met een 0906 nummer van 70 cent per minuut. daarbij had ik contact met een operator. Ik meende dat de verbinding daarna verbroken zou zijn,maar een week later werd ik gebeld door KPN met de mededeling dat deze verbinding uiteindelijk 38 uur achtereen heeft opengestaan. Ik heb daar geen erg in gehad omdat ik de dag waarop ik gebeld had ook voor een week ben weggegaan. Toen ik thuis kwam was de batterij van de telefoon leeg. De exploitant van dit nummer ( Superfoon bv in Rotterdam) heb ik gebeld en geschreven om dit te kunnen bespreken. Uiteindelijk zeiden ze dat het mijn verantwoording zou zijn. Ik stel echter, dat de operator (die afhankelijkvan van de gesprekstijdvoor zijn/haar inkomsten), de verbinding had moeten verbreken op het moment dat er geen contact meer was. De lijn is volgens mij bewust open gehouden. Ik heb contact gehad met rechtshulp en die zeggen dat het voor mij niet te bewijzen is dat hier sprake is van onopzettelijkheid. Zou iemand weten of dit eerder is voorgekomen en of hier jurisprudentie over bestaat?