Beste forumbezoekers,
Afgelopen vrijdag ontving ik via een sms bericht het volgende namens KPN: "Best klant, 1 juni 2017 wijzigt uw KPN mobiel abonnement." Uiteraard staat er nog meer in maar dit is even het belangrijkste.
Ik ben al sinds 2009 klant bij KPN met een sim-only abonnement. Geloof het of niet, maar ik heb zelfs nog een onbeperkte internet bundel. Ik ben dus enorm geschrokken dat KPN heeft besloten om binnen 30 dagen ineens mijn abonnent te gaan wijzigen. Ik krijg per 1 juni 2017 een 10GB internet bundel (wel voor heel de EU). Maar, ik zit met veel vragen:
- Mag KPN dit uberhuabt doen? Zij bepalen nu dus wat ik ga krijgen terwijl ik toch voor een ander abonnement betaal!
- Gebasseerd op mijn gemiddeld data verbruik is dit 15-20GB per maand. 10GB is dus te weinig voor mij. De overstap van onbeperkt naar 10GB vind ik dan ook nog wel wat.
- Wat worden mijn nieuwe kosten? Opgezocht op de KPN website word daar een prijs van €38,- weergeven voor dit abonnement. Nu betaal ik €15,- voor onbeperkt sms, onbeperkt data & 265 belminuten. Nergens kan ik tot op heden wat vinden over mogelijk een andere prijs. En daarbij, dat zou toch enorm gek zijn dat ik iets afsluit en dat ikeen op de andere maand een andere prijs (ruim 2x zoveel) moet gaan betalen?
Wat is jullie menig hierover? En hebben jullie tips wat ik kan doen? Gezien ik maar 30 dagen de tijd heb voordat mijn nieuwe abonnement van start gaat.
Alvast bedankt.