BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN verzuimd informatie en is nu heel star

Bijdrage door gebruiker
22-09-2016
22 reacties
ik heb een kpn abbonnement voor TV Internet en telefoon, regelmatig wordt ik door kpn gebeld of ik toch niet misschien ook een mobiel abbonnement wil hebben ivm met de korting op de rest van de tv abbonnementten, helaas ben ik daarin getrapt in de mooie praatjes, ik heb een sim only voor mijn zoon van 13 afgesloten omdat hij naar de middelbare school gaat, helaas hebben ze er niet bij verteld dat er € 20.00 aansluitkosten bij horen en dat je de maand van afsluiting en de maand erop direct moet betalen zodat de eerste rekening niet € 20.00 maar € 60.00 is tevens hebben ze hem voor twee jaar afgesloten dus ik zit er tot 2018 aan vast ook dat is telefonisch niet gezegd, nu wilde mijn zoon eigenlijk ook een nieuwe telefoon helaas is dit abbonnement niet te wijzigen van een sim only naar een abbonnement met mobiel, ik kanheb evt oversluiten maar dan moet ik een afkoopsom betalen van € 440.12is dit nog van deze tijd? ik had 14 dagen bedenkt tijd dat is wettelijk, maar de haken en ogen komen dus pas na 6 weken, er valt ook niks te regelen met de KPN
heeft iemand een idee wat ik toch zou kunnen doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.