BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN spookrekening

Bijdrage door gebruiker
08-05-2009
6 reacties

Teruggekomen van vakantie ontdekte ik een rekening van KPN. Daarin stond dat ik opdracht had gegeven een interstoring te verhelpen. Omdat ik wist dat er niets aan hand was met mijn internet-aaasluiting, dacht dat gemakkelijk even recht te kunnen zetten en schreef een briefje per email met een KPN-referentienummer daarbij. Groot was mijn verbazing dat niet werd ingegaan op verzoek dit recht te zetten. Er werd alleen gemaand tot betalen. Nogmaals uitgelegd met weer ref nr, weer geen adequaat antwoord en alleen dat de rekening moest worden voldaan. Voor de derde maal uitgelegd en mijn verzoek tot klaarheid herhaald. Nu werd het grimmiger. De rekening moet worden voldaan anders sluiten we u af, dreigde KPN. Nu was de maat vol. Brief teruggeschreven met de vraag om een kopie van de opdracht. Verder ben ik gaan publiceren op alle forums die ik maar kan vinden. Kijken of nu geluisterd wordt en opgelost, want dat ik geen opdracht gegeven heb, is voor mij zo klaar als een klontje. Ik vraag mij af of ik mijn abbonnement toch maar moet herzien. -Wie heeft er meer van dit soort ervaringen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.