Ik heb bij KPN een contract van 2 jaar voor een mobiel telefoon abonnement. Het contract ging in 11-11-2014 en is dus 11-11-2016 afgelopen. Zo een abonnement duurt volgens artikel 7.2a lid 7a van de Telecommunicatiewet voor maximaal 2 jaar. Volgens KPN duurt het contract tot 11-05-2017 (30 maanden) omdat ik het vorige contract eerder heb verlengd. Het vorige contract was echter een toestellease contract waarvoor ik het toestel heb teruggestuurd en van KPN een brief heb ontvangen dat dit contract was beëindigd. Nooit ben ik door KPN over een verlenging met 6 maanden geïnformeerd. KPN heeft die verlenging van 6 maanden zelf zonder mij te raadplegen in hun systemen ingevoerd. Ik eis van KPN dat mijn contract per 11-11-2016 is afgelopen, dat ik teveel betaalde termijnen krijg terug betaald en dat ik vrij ben om een nieuw contract af te sluiten bij een door mij te kiezen provider.