Zijn jullie bekend met problemen met de activering van de Spotify account via KPN glasvezel.
Zie hieronder een mail die ik naar KPN gestuurd heb deze avond.
Met vriendelijke groet,
Vincent Venloo
L.s.
Ca. 2 maanden geleden heb ik een glasvezelpakket bij jullie aangeschaft.
Als muziekliefhebber heeft de gratis Spotify de doorlsag gegeven om voor jullie te kiezen.
Twee weken later ontving ik de inloggegeven van Spotify.
Tot zover alleen maar tevredenheid.
Na het gebruiken van de Spotifycode bleek mijn account nog steeds op Spotify free te staan.
Meerdere telefoontjes richting jullie helpdesk en 6 weken later werd ik vandaag weer afgescheept met de boodschap" ik ga u een nieuw code opsturen , die zou er binnen 10 werkdagen moeten zijn".
Inmiddels wacht ik al 6 weken en mijn geduld is op!
Deze reactie van uw helpdesk medewerkeris voor mij onacceptabel.
Hoe kan het nou zo zijn dat ik al 6 weken moet wachten zonder dat er iets gebeurt?
Jullie medewerkers komen met allerlei excuses, maar vervolgens gebeurt er helemaal niets.
Ik ben er echt helemaal klaar mee!
Ik verwacht op zeer korte termijn, een paar dagen, dat jullie met een oplossing komen zodat ik einde van de week eindelijk van Spotify kan gaan genieten.
Met vriendelijke groet,
Vincent Venloo