Wij hebben sinds december vorig jaar het alles in één pakket van KPN voor digitale TV, internet en telefoon. Bekend was dat dat niet strookt met de alarminstallatie, die een analoge lijn vereist, tenzij een IP-convertor er tussen wordt geplaatst. Dat hebben we laten doen door het alarmbedrijf (Tyco) en is door ons betaald. Toch werkt het alarm nu niet, doordat de dagelijkse verbindings check een alarm veroorzaakt wegens "geen verbinding". Dus wij zitten al maanden zonder alarm. Ik heb eerst de montuer van KPn weer langs laten komen, toen de monteur van Tyco, die de IP convertor heeft geplaatst. beiden geven elkaar de schuld en ik word van kastje naar de muur gestuurd. Op 21 april 2016 heb ik beide firma's een aangetende brief gestuurd, met uitleg van het probleem en het verzoek met elkaar contact op te nemen om het op te lossen. tevens beiden aansprakelijk gesteld, voor het geval dat er bij mij ingebroken wordt. Van beide firma's verneem ik niets......... Ik heb zelfs twee maanden kosten abonnement op de alarminstallatie gestorneerd; daar hoor ik ook niets over. Ik kom hier niet uit met deze heren; kunt u wellicht enige druk uitoefenen? Vaak helpt dat dan wel!
Bij voorbaat dank voor uw hulp.
[Edit red: plaats geen persoonlijke gegevens]