BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN alles in 1 pakket en plotse opzegging

Bijdrage door gebruiker
05-03-2013
10 reacties
Door een verkoper aan de deur (december2012) hebben wij besloten om de deal te maken met KPN.
Echter is dit nu een complete ramp geworden.

Met de vriendelijke opzeg service van KPN komen wij er een maand later pas achter dat onze oude provider een hoge rekening stuurde.
Dit omdat wij contractbreuk pleegde en was maar het begin, er zouden er nog 2 volgen.

Alles terug gezocht en oude provider tenslotte maar gebeld.
Ja een wijziging in je pakket is een nieuwe jaar contract.
Daar gaan we dus. Hoop gezeur en terug naar de oude provider dus.

KPN zegt als laatste "Het is uw eigen schuld"
Nu weet ik dat KPN nooit echt vriendelijk is, maar dit is helemaal behoorlijk ver van vriendelijkheid.
Getekend is getekend, het is dus u eigen schuld aldus KPN.

Tot slot sluit KPN ook nog eens een ADSL lijn af die op een andere naam staat en met een andere rekeningnummer, dit was dus even de ADSL die ik gebruik voor de klanten.
Ook daar weer apart voor moeten bellen, en ja die staat in sloop meneer!
Met alle hens aan dek, terug met die lijn.... wel nu, zijn jullie gek geworden!!
Dat aardige mevrouwtje wat me totaal 3 uur aan de lijn hield met kleine momentjes en als grote dank en opgelucht, ja we hebben het ongedaan gemaakt, nu MOET u nog even 48uur wachten en dan heeft u de koper ADSL weer terug...

Alle ergernis van dien, krijg een afrekening binnen en dat de dienst is opgezegd, en dus geen ADSL meer heb. Wat ik al vermoede omdat KPN maar wat aan rotzooit!
Hoop onkosten door KPN dus.

Opzeg service KPN is dus erg onprettig.
Klantenservice van KPN?

We hebben nu 2 providers (TV, Internet en Telefonie) en KPN werkt totaal niet mee.

De beste man die Eigen schuld bleef riepen, die zal ook nog even uitzoeken hoe de opzegging kon gebeuren.. uiteraard bellen ze je niet terug.

Inkomsten derving omdat KPN zomaar een ADSL lijn uit de lucht haalt zonder opzegging en zonder betaal achterstand.
Ik vraag me echt af wat je hier tegen kan doen!

Brief opstellen naar KPN en Geschillencommissie ?
Iemand meer ervaring met KPN die zomaar de boel voor je opzegt en je met 2 providers laat hangen en bij voorbaat al Eigen schuld roepen?
(notabene eerst nog toezeggen dat het geen probleem zou zijn)

Hopelijk iemand met raad...

Met vriendelijke groet,
Alfred
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.