BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN ADSL storing

Bijdrage door gebruiker
19-05-2008
7 reacties

Beste Allemaal,Ik ben nog steeds een van de gelukkige mensen die na bijna een week nog steeds problemen met mijn ADSL verbinding heeft. Mijn provider is XS4ALL.Eerst heb ik ze de gelegenheid gegeven om de problemen op te lossen, maar toen ik zaterdagmorgen nog steeds geen internet had ben ik gaan bellen met de helpdesk.Hier kwam ik ook niet verder dan dat ze er hard mee bezig zijn het probleem op te lossen.Vanmorgen weer geprobeerd verbinding te maken, maar nog steeds niets (volgens de handleiding op de site van xs4all zet ik dan het modem uit, en 30 seconden later weer aan).Nu was ik van plan mijn maandelijkse betaling te storneren en dan handmatig het bedrag over te maken minus het aantal dagen dat ik geen verbinding had (6 dagen tot nu toe). Is dit een goed idee, of is er nog iets anders wat ik kan doen?Alvast bedankt voor jullie antwoorden.Ron

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.