BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kpn aansluiting

Bijdrage door gebruiker
30-09-2013
1 reactie
Ik probeer voor mijn hoogbejaarde ouders al 3 weken een vaste telefoon te verhuizen bij KPN. Dit kan alleen via internet, dit op zich geen probleem want zo gepiept, althans dat lijkt zo. Ze geven aan dat je een bevestigingsmail krijgt en binnen 24 uur wordt teruggebeld. De mail nooit ontvangen en ja mijn voicemail wordt ingesproken met de melding we bellen later terug. U begrijpt het al dit is niet gebeurt. Een aantal dagen later nogmaals gebeld met de klantenservice hun antwoordt is de verhuizing is niet bij ons bekend. Nieuwe poging dan maar bij de klantenservice meteen telefonisch. Geregeld, althans weer geen bevestigingsmail maar wel een bevestigingsbrief bij mijn ouders op zowaar het nieuwe adres. In deze brief wordt bevestigt dat de aansluiting actief is op 23-09 om 13,00 uur. Mooi eindelijk geregeld, althans op deze datum is het mogelijk om 1 telefoontje te plegen en daarna doet de lijn het niet meer. Weer bellen met de klantenservice en weer lang in de wacht. De medewerker geeft aan u zit hier niet op het goede adres (al bel ik iedere keer met hetzelfde nummer) maar goed uiteindelijk wil hij voor mij in het systeem kijken en verteld mij dat deze naam niet in hun systeem staat op het adres. Ik verlies bijna mijn geduld en besluit het gesprek maar te beeindigen wetende dat er meerdere medewerkers zijn op deze afdeling. Ik bel dan ook 10 minuten later terug en krijg gelukkig een zeer begripvolle medewerkster aan de lijn, zij kan gelukkig de bevestigingsbrief te voorschijn toveren en deelt mij mede dat het alleen opgelost kan worden als ik op het adres van mijn ouders ben en dat ben ik dus niet. Al goed we spreken af dat is vanmiddag om 13.45 uur op dat adres ben. Zei vraagt mij als ik dan terug wil bellen, maar ik voel de bui al hangen en vraag of zei mij wil bellen op mijn 06-nummer omdat ik eindelijk iemand heb gesproken die het mijns inzien gaat oplossen. Om 13.45 ben ik op de afgesproken plaats met mijn mobiel in de aanslag. Helaas is er niet teruggebeld en ben ik ten einde raad. U begrijpt dat deze ouderen van 88 en 83 zonder mobiele telefoon niet prettig slapen met de gedachte dat als hun iets overkomt dat ze niet 112 kunnen bellen. Schijnbaar heeft een groot bedrijf als KPN daar maling aan. Graag vraag ik u een oplossing hoe ik dit op zeer korte termijn kan aanpakken.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.