BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN 3 in 1

Bijdrage door gebruiker
16-07-2012
2 reacties
We hebben een urgent probleem met KPN , we hebben sinds 2 weken het 3 in 1 pakket , maar de TV werkt niet goed we hebben al een nieuwe modem gehad en een nieuw kastje voor in de slaapkamer , maar de TV blijft uitvallen , nou hebben we vanmorgen contact gehad met KPN die wil proberen om de TV te krijgen met draad terwijl wij het pakket genomen hebben omdat het draadloos is , nu zegt de kpn als de TV niet werkt dan moet U maar het 2 in 1 pakket nemen dus bellen en intyernet en geen TV , maar we hebben bewust het 3 in 1 pakket genomen , het werkt niet na 14 dagen aanrommelen we willen dus van KPN af , maar volgens KPN kan dat niet , maar als iets niet werkt zoals beloofd dan moet je er toch vanaf kunnen , graag zsm een reactie

mvg
Robert Maan
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.