BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kosten voicemail

Bijdrage door gebruiker
04-02-2010
12 reacties
De beller betaalt zodra de verbinding tot stand komt, ook wanneer er geen gesprek heeft plaatsgevonden.
De telefonieproviders (KPN, Vodafone etc) brengen de beller meteen kosten in rekening zodra er gebeld wordt. Ook wanneer de gebelde persoons telefoon uitstaat of wanneer de beller meteen ophangt na het horen van het voicemailstemmetje.
Dus zelfs wanneer er totaal geen stemcontact is geweest en de beller hangt meteen op, moet er betaald worden.
Ik ben gewend alleen te betalen voor diensten wanneer die diensten ook naar behoren zijn uitgevoerd, en hier is van enigerlei dienstverlening geen sprake.
En deze kosten brengen alle telefonieproviders in rekening.
Dit is toch gewoon foute geldklopperij en kan Kassa daar geen maatregelen tegen nemen ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.