BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klantenservice vodafone

Bijdrage door gebruiker
21-09-2015
8 reacties
goede avond, graag wil ik advies van jullie.
sinds vorige maand ben ik benaderd door vodafone aangezien mijn contract verloopt.
het standaard verhaal met de vraag of ik wilde verlengen etc...
tuurlijk wilde ik dat... nadat mijn samsung s6 binnen kwam merkte ik gelijk dat de software niet goed werkte.. toestel dezelfde dag aangetekend teruggestuurd en bevestiging gekregen dat het ontvangen was.

heb een dag later contact gezocht via de klantenservice om alles te cancellen en te annuleren aangezien het toestel aangekomen was en retour geboekt... (bleek uit hun systeem) ik wilde namelijk toch over op kpn.. de medewerker zij dat alleen de einddatum nog moest worden teruggezet (dat was alvast aangepast naar 2017 het nieuwe abonnement blijkbaar) zou 5 werkdagen duren... (een apparte handeling die een andere afdeling moest doen)

affijn de 5 werkdagen zijn inmiddels verstreken en ik weer contact gezocht... blijkbaar duurde het toch wat langer want het was druk bla bla bla.... uiteindelijk na minstens 10x gebeld te hebben zijn ze toch maar eens na gaan vragen of het niet wat sneller kon... bleek uiteindelijk dat er 'error' in hun scherm kwam te staan en me niet verder konden helpen en moest nog maar afwachten..

word nu dus al een hele tijd van kastje naar de muur gestuurd en allemaal komen ze met een vaag of niet samenhangend verhaal waar ik niks mee kan... ik kan verder ook niets anders afsluiten bij een andere provider want op papier heb ik het nieuwe abonnement + toestel... maar zit nu met mijn oude toestel op een nieuw abonnement?

mijn geduld begint aardig op te raken... wat kan ik hier mee doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.