BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klachten Ziggo

Bijdrage door gebruiker
18-06-2009
4 reacties

Ik ben al vanaf december 2008 bezig met afhandeling van mijn klacht met Ziggo. 5 aangetekende schrijven vele telefoontjes en emails verder ben ik nog net zover als toen ik begon.

Sinds @Home Ziggo is geworden zijn er niets dan problemen betreffende de abonnementsgelden. Terwijl ik heb aangetoond middels bankafschriften dat ik mijn abonnementsgelden heb betaald hebben ze me toch voor 14 dagen onterecht afgesloten. Nadat ze op mij schrijven erkende dat ik geen openstaande facturen had en weer werd aangesloten hebben ze toch de afsluitingskosten in rekening gebracht. Ik heb deze natuurlijk direct terug laten storten en weer een aangetekend schrijven naar Ziggo gestuurd met de vraag waar ze mee bezig zijn. Deze email ontving ik vanmorgen:

Geachte mevrouw Bonnes,In uw brief geeft u aan tdat u € 60.00 teveel bataalkd zou hebben.

Het afgelopen jaar had u in totaal€660.00 dienen te betalen u heeft dit niet aan ons betaald. Dit om meerdere redenen bijvoorbeeld dat u de betalingen terug laat halen of dat de automatische incasso niet goed gekeurd word. Zelf niet de juiste factuur bedragen over maken. Wij factureren u juiste maar u betaald neit het geen wat u dient te betalen. Vind u dat u teveel betaald heeft mag u dat voor ons uitzoeken en duidelijk aangeven bij welke betaling u vind dat het niet correct is. U kunt alles terug vinden op www.ziggo.nl/mijnziggo dan kunt u zelf kijken wat er betaald had moeten worden en wat u betaald heeft

Dit is echt de druppel. Ik heb ze nog 2 maanden gegeven om mijn klacht serieus af te handelen anders schakel ik toch mijn rechhtsbijstandverzekeraar in want na 6 maanden ben ik het echt spuug zat.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.