BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klachten Lijbrandt

Bijdrage door gebruiker
02-04-2013
18 reacties
Mijn vraag is precies het zelfde als deze mevrouw in de klacht onder mij klacht .
Alleen de data`s zijn anders.
Ik vraag dit voor wat oudere mensen dit er totaal geen verstand van hebben.
Maar bij hun valt de telefoon weg als ze aan bellen zijn, dit is zeker al 12 keer gebeurd gewoon even resetten is het antwoord, nadat ik gebeld heb, werd verteld dat er een onderzoek zou plaats vinden. ik de persoon aan de telefoon al verteld dat het waarschijnlijk aan de modem lig, maar ik had er gen verstand van, dit kan.
ze zouden vrijdags terug bellen maar alles wat kwam geen telefoontje misschien moeten ze daar zelf even resetten ??
een week later bel ik zelf op dan vertel ik dat deze mensen zitten te wachten op een telefoontje die niet komt, krijg dan als antwoord, onderzoek is nog niet afgerond.
Dan wijs ik hem er op dat je toch nog steeds dat telefoontje kun doen en even vermelden dat het onderzoek nog loopt en op een later tijdstip terug gebeld zal worden. antwoord ja dat was mogelijke geweest maar excuus ho maar.
het probleem blijft zich voordoen met de telefoon, echter vorige week begon de tv ook hierover gebeld antwoord u kunt vast wel raden even restten.
De klant word nu echt wel boos en belt zelf met de mededeling ik wil de boel opzeggen die klotezooi werkt niet er wordt niks aan gedaan. Hij krijgt dan de mededeling even een briefje te sturen.
Deze mensen bellen met ziggo om daar weer lid te worden.
en schrijven die zelfde dag nog een briefje aan lijbrandt met de mededeling contract graag te stoppen, 2 dagen later krijgen ze echter een briefje terug sorry maar dit kan niet u moet tot december 2013 betalen.

Mijn vraag kan dit alles maar zo ????

De onderstaande klacht kwam ik tegen bij lijbrandt zelf op de site dus zou zeggen waarom onderzoeken als je dit al vroeger bij de hand hebt gehad ? leer je niet ?


We hebben sinds 15 maart 2011 een formulier ondertekend met een verkoper van lijbrandt..
Verder niets getekend.
Klacht na Klacht
1. ik moest bellen voor een monteur,(wisten ze niets van) maar wel voor getekend.
2. Kreeg een rekening in de bus of ik even 99 euro wilde betalen voor een HDTV recorder…had ik niet besteld, maar wel dan gekregen, ik gebeld en er zou een oplossing komen…Nieuwe kast gehad en een brief met aanmaning!!!
3. Ik vroeg aan de verkoper hoeveel pc ik op de modem kan sluiten…hij zegt ..wel 4 of 5 …niet erbij vertellen dat ik dat kon doen, maar moest dan wel een router kopen.
4. Mijn internet valt telkens weg of is traag.(bij vorige provider nooit gehad.)
5. Mijn telefoon 2 dagen niet kunnen gebruiken..even je modem resetten werd verteld..ik gedaan maar nog niets…de volgende dag blijkt dat ze het geblokkeerd hadden zonder reden…Is weer verholpen..maar toch niet leuk.

Ik wil van mijn contract af na de zoveelste teleurstelling..gebeld..en krijg als antwoord dat ik aan het kortste eind trekt..mijn contract zou lopen tot 20 dec 2012(en ik heb op 15 maart 2011 getekend) maar wist toen niet hoe teleurstellend lijbrandt kan zijn…
In mijn ogen is 15 maart 2012 het einde van mijn contract..na 1 dec is de wet volgens mij geworden dat ze geen verlenging uit zichzelf mogen doen.
Ook werdt mij gezegd of ik dan wel even 550 euro wil betalen voor het opzeggen.Ik ben niet gek

Ik ben niet tevreden en wil weg…heb de neiging om kassa of radar in te schakelen.

Gewenste oplossing
contract beeindiging...heb nog nooit zo'n slechte verkoopadviseur gehad..en ben teleurgesteld..ik heb telkens gebeld,maar iedere keer van kastje naar de muur
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.