BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klachten Horizon box UPC

Bijdrage door gebruiker
24-05-2013
6 reacties
Vanaf oktober 2012 hebben we horizon van UPC afgesloten voor een jaar.

Al vanaf het begin problemen met de media box, als je tv zit te kijken valt de media box uit of het beeld staat stil en kan je niet meer verder zappen.

Er zijn ook tijden geweest als de media box vast liep kon je ook dagen de vaste telefoon niet kon gebruiken. Als je dan UPC moet bellen met je mobieltje gaat dat lekker in de papieren lopen.

Er zijn al een heel aantal monteurs erbij geweest maar geen van enkele kan het probleem verhelpen, nieuwe stekkertje aangelegd en een nieuwe kabel gelegd en ook nog even buiten in de UPC kast gekeken en ook een nieuwe media box gekregen. Maar het mocht allemaal niet baten.

Vanaf 8 mei geeft de media box helemaal geen signaal af om tv te kijken dus ik kan vanaf die tijd geen tv meer kijken. Weer een monteur bij geweest en weer veel gebeld met UPC alleen ze hebben geen concrete oplossing. Nu word er weer een onderdeel bestel en misschien geeft dat weer signaal alleen het onderdeel bestellen kan enkele weken duren. Je word van het kastje naar de muur gestuurd.

Nu wil ik de kosten niet betalen van de tv omdat ik toch geen tv kan kijken, maar UPC zegt dat is heel erg vervelend dat dit vanaf okt 2012 aan de gang is maar je komt pas in aanmerken om geld terug te krijgen als het probleem is opgelost.

Heeft iemand hier ervaring mee en misschien nog nuttige tips?

Alvast bedankt
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.