BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht over Fiber

Bijdrage door gebruiker
06-04-2017
4 reacties
Vanaf maandag 4 april hebben we geen internet, tv en telefoon. Na meerdere mails, telefoontjes, en het verzoek om een monteur te sturen, hebben ze ons nog steeds niet kunnen helpen. Het kan zelfs nog wel een week duren. Ikzelf heb meerdere keren gebeld, mijn vader werd beloofd dat als hij woensdag belde dat er een monteur werd gestuurd. Toen mijn vader belde kreeg hij te horen dat hij donderdag maar terug moest bellen. Toen mijn broer woensdag nogmaals belde, werd gewoon de verbinding verbroken.
Ik heb wel al een factuur ontvangen, terwijl we nog nergens gebruik van hebben kunnen maken.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.