BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kapotte mobiel Tele2

Bijdrage door gebruiker
04-10-2016
4 reacties
Mijn dochter van 17 sluit een contract af met Tele2, abonnement inclusief mobiel. Al vanaf dag 1 geeft de mobiel problemen, dochter snapt er niets van. Tele2 geeft aan dat ze de mobiel moet resetten maardat blijkt geen geen oplossing. Apps verdwijnen, haar simkaart wordt niet herkend en de telefoon wordt heet. We moeten het toestel opsturen naar Dynafix. Die geeft aan dat er niets aan te doen is, het toestel heeft interne waterschade. Het toestel is door mijn dochter direct bij de start voorzien van folie en een hoesje. Het is haar eerste telefoon en ze moet het zelf betalen, dus erg zuinig erop. Tele2 geeft aan dat ze het toestel wellicht in de wc heeft laten vallen, ze kan haar twee jarig abonnement afkopen. Ze heeft dus al met al drie weken een telefoon gehad en betaald nu voor een abonnement waar ze geen gebruik van kan maken, én heeft geen telefoon. We ontvangen het toestel retour via Dynafix en dan blijkt dat het toestel helemaal niet meer werkt, beschadigd is, de homeknop heeft speling en het toestel is ronduit smerig, ondanks dat het mét beschermfolie is verstuurd. Tele2 verwijst naar Dynafix en gaat niet in op mijn klacht of verzoek om compensatie van het abonnementsgeld. Ondanks dat ik een contract heb met Tele2 en dus niet met Dynafix, doet Tele2 niets. Hele slechte zaak. Wie is hier nu verantwoordelijk?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.