BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KAPOT GLAS SMARTPHONE

Bijdrage door gebruiker
16-09-2017
8 reacties
IK HEB MET DE VAKANTIE MIJN SONY xPERIA z 3 LATEN VALLEN, GLAS KAPOT
HEB HET LATEN MAKEN VOOR 150,-- EURO,WANT DAT WAS HIJ MIJ WEL WAARD

NA 7 WEKEN DEED HIJ WEER PRECIES HETZELFDE ALLE PAGINA'S KWAMEN VOORBIJ IK KON ER NIKS MEER MEE

DUS TERUG MAAR DE WINKEL, WAS GEEN GARANTIE ZEI DE VERKOPER; ZIJN IDEE WEER EEN NIEUW GLAS TEGEN DE COULANTE PRIJS Van 100,-- euro

hoe kan dit, dat ik binnen 7 weken genoodzaakt ben twee nieuwe glazen te plaatsen voor 250,-- ???
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.