Hallo, ik had me aangemeld bij XS4ALL voor t uitgebreidste abonnement. Internet , tv, telefoon ,mobiel internet, spotify....
Had me eind november 2013 aangemeld , dit ging al fout maar goed 21 januarie 2014 kwam de monteur alles aansluiten.
Helaas ging dat niet helemaal.
Tv , internet met een matige snelheid lukte, telefoon kon niet daar zij een fout hadden gemaakt met t porteren van mijn telefoonnummer.
Hierdoor kon ik geen activatie krijgen voor mobiel internet , spotify, omdat eerst de " order" afgerond moet zijn.
Dan pas kan alles geactiveerd worden.
Nu is het 6 februari en de order is nog niet rond omdat mijn nr met een aangevraagde ticket nog steeds bij upc ligt.
Upc belde mjj op en deelde dit mij mee.
Ik zit nog steeds zonder telefoon onbereikbaar tot ergenis, lage internetsnelheid enz,,,
T personeel was bot , geen kennis van zaken, ze gooide zelfs de hoorn erop bij de klachtenlijn???
Ik heb gebeld met de opzeglijn omdat ik er echt genoeg van heb.
XS4ALL is hier in gebreke, per slot van rekening zou het 21 januarie aangesloten moeten zijn geweest, toch?
Zij hebben mij niet kunnen geven waar ik recht op heb , ik had op de 21e januari allang mijn eigen telefoonummer moeten hebben.
Zij gaven ook toe een grove fout te hebben gemaakt, en dat ik pas hoefde te betalen als alles werkte naar behoren..
Ze zeiden dat het idd behoorlijk was geescaleerd.
In 2 weken dik 5 uur gebeld mobiel en van t kastje naar de muur gestuurd
Mijn order is nooit afgesloten tot op de dag van vandaag, staat nog steeds open dus.
VRAAG : ik kan toch kosteloos opzeggen?
Hun konden niet leveren op 21e waar ik recht op had.
Heb toch al 2 weken heooorlijk geduld gehad.
Grt m.f