Ik heb ongeveer een maand geleden een mobiele telefoon besteld via hi.nl.Op de website staat vermeld dat hi ernaar streeft om binnen drie dagen te bezorgen.Na een week heb ik gebeld hoe het met mijn bestelling stond. Ik kreegte horen van iemand van de klantenservice dat de telefoon niet opvoorraad was. Nogal vreemd aangezien op site staat vermeld dat jehiervan op de hoogte wordt gesteld. De medewerker van de klantenservicewist wel te vertellen dat de telefoon ook al weer binnen was en dat ikhet binnen een week zou krijgen.De tweede week weer gebeld. Hoe het stond met mijn bestelling wist deklantenservice niet. Toen heb ik gezegd dat ik mijn bestelling wildeannuleren. Op de site van hi staat het volgende:"Je kunt je bestelling kosteloos annuleren, tot het moment dat geleverd is. Daarna geldt de zichttermijn."Lijkt me duidelijk. De order kon echter niet geannuleerd worden omdatdeze al naar het magazijn zou zijn gegaan. Ik besloot nog een week tewachten.Enkele dagen later werd mijn order geannuleerd en werd meteen eennieuwe order aangemaakt. Ik heb toen weer gebeld en weer geprobeerdmijn nieuwe order te annuleren. Dat kon nog steeds niet omdat de orderal in bestelling stond.Ondertussen ben ik het helemaal zat met hi.Elke keer krijg ik te horen dat mijn telefoon geleverd zal worden. Ookis mij afgelopen maandag een concrete datum genoemd, nl. 7 oktober.Mijn order kan niet geannuleerd worden omdat deze zogenaamd al drieweken "verstuurd" wordt, terwijl intern bij hi de order zonderproblemen geannuleerd kan worden. Hi houdt zich niet aan de afsprakenomdat je een order schijnbaar niet kan annuleren wat wel op de websitestaat. Ook de leveringstijd is vele malen langer dan vermeld (ik wachtondertussen al een maand). Het niet op voorraad zijn van de telefoon ismij niet vermeld en via de klantenservice krijg ik elke keer te horendat de telefoon morgen of overmorgen geleverd wordt.Nu wordt mij geadviseerd de telefoon te accepteren als deze wordtgebracht, vervolgens weer contact op te nemen met de klantenservice(die trouwens altijd onderbezet raakt) en bij hun een retournummer aante vragen zodat ik het pakket terug kan sturen. Nu heb ik daar weinigzin in en ik vraag me af of dat wel goed zal gaan.Is het verstandig om het pakket aan de deur te weigeren of wat zou ikkunnen doen aangezien ik ondertussen al een nieuw mobiel nummer heb.