BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

isra punt

Bijdrage door gebruiker
29-07-2011
5 reacties
ik had een totaal pakket aangevraagd bij kpn telefonie internet digitale tv en 2x digitenne kosten 69,00 euro.
na een lang gesprek met een medewerker van kpn overtuigde hij mij dat het niet erg is dat ik geen isra punt in mijn woning heb dat zijn kosten van kpn die leggen dat gratis voor u aan ik werk al 31 jaar bij kpn en heb nog nooit gehoord dat een klant dat moet betalen het is altijd kosten van kpn tenzij u bij een andere proveider diensten afneem dus in u geval geen probleem want u neemt alles bij ons oke ik ga akkoord mijn huidige proveider wordt opgezegd 12 juli komt een monteur van kpn en zegt ho ho dit kan niet want u staat op 95 a kunt u bewijzen dat u bij het kadaster op 95 A2 woont want dat nummer staat niet in ons systeem u heeft een eigen invoer nodig ik vraag hem hebben ze u dat niet verteld dat wij helemaal niets hebben en dat het enige invoer in de winkel ligt waar niemand in kan want die is al ruim een jaar dicht.
helaas mensen ik kan jullie niet helpen want er moeten grondwerkers komen en die kosten moeten jullie zelf betalen ik heb bedankt en ben terug gegaan naar de winkel in de winkel konden ze het niet geloven heb ongeveer anderhalf uur aan de lijn gestaan om te vragen wat nu precies de bedoeling is ik werd van het kastje naar de muur gestuurd toen heb ik aangeven dat ik niets meer wil dat ik het volledige pakket annuleer dat moment zie een monteur tegen mij mevrouw gelijk heeft u weet u wat u moet doen 3 weken wachten zodat u uit het systeem bent en dan alleen telefonie aanvragen dan leggen ze het wel voor u aan raar maar waar waarop ik zei ik wil niets meer ik heb niets geactiveerd dus ze krijgen gewoon alles terug ze kunnen de gemaakte afspraak met mij niet na komen en de diensten die ze moesten leveren ook niet. tot zover dacht ik dat het goed ging tot dat ik een rekening in mijn bus kreeg met een bedrag van 20,54 voor mijn digitenne die ik niet heb en niet heb kunnen gebruiken omdat ik alles terug heb gestuurd na 3 mailtjes heb ik nog steeds geen antwoord ze zouden contact met mij opnemen tot de dag van vandaag niets gehoord mijn eerste mail heb ik 18-07-2011 verstuurd nu krijg ik een brief om zo snel mogelijk te betalen anders woord ik afgesloten niet dat het wat uitmaakt want ik heb niets maar wat ik wel erg vind dat wij als wanbetaler geregistreed wordt wat kan ik doen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.