BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Is dit contracbreuk

Bijdrage door gebruiker
28-02-2017
14 reacties
Ik heb al jaren een telefoonabonnement bij terfort.
Daar betaal ik 5.59 Euro per maand voor.
Nu veplicht Telfort mij om een ander abonement te nemen waar ik 9 euro per maand voor ga betalen.
Dan krijg ik inplaats van 200 belminuten 300 belminuten en onbeperkt SMS.
Zo'n abonnement wil ik helemaal niet, maar ik heb geen keus want de mevr. aan de telefoon van Telfort zegt dit is een oud abonnement die verdwijnen uit ons pakket, ik vind dit onzin, dan wordt er gezegt dat ik mijn abonnement ook op kan zeggen (hoe zo klantvriendelijk)
Ik heb altijd belminuten over en gebruik de SMS bijna nooit, want de app gebruiken is gratis.
Ik heb er niks aan, het kost mijn maandelijks 4,59 euro extra, belachelijk.

Kan Kassa hier iest mee?
Vriendelijke groet Dicky van Andel.
[edit-redactie]
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.