BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Iphone valt telkens uit

Bijdrage door gebruiker
20-12-2011
3 reacties
Na wat op Google gezocht te hebben, en niet echt een oplossing gevonden te hebben, ben ik toch maar een e-mail te gaan maken.

Kort samengevat: ik zat bij de tandarts in de wachtkamer en plotseling viel mijn telefoon uit bij 24%. Ik heb hem toen weer aan gedaan en had 19% batterij over. had hem weer aan gedaan en hield 14% batterij over. tot hij niet meer aan ging...


Ik heb het toestel de zelfde middag nog op gestuurd bij Belcompany, en werd verteld dat ik nog garantie heb en heb gevraagd hoe lang het ongeveer zou duren, plus minus 2-3 weken werd mij verteld. (dinsdag 13 september 2011)

Heb precies bij de 2e week en de 3e week gebeld of het al binnen was gekomen, en werd mij toen verteld dat het nog niet binnen was gekomen. En dat ze direct contact op zouden nemen als hij er is. Ben bij de 4e week bij Belcompany langs geweest, er werd mij verteld ''De wachttijden zijn nu 2-3 maand, want een vriend van mij heeft hem na 3 maand pas terug gekregen."

Op vrijdag 3 november had ik een oproep gemist van Belcompany, en heb ze direct de volgende dag terug gebeld. Ik kreeg te horen dat mijn toestel vocht schade heeft, en dat ik het voor 175 euro kon laten repareren. Ik was hier totaal niet mee eens en heb direct gezegd dat ze hem maar terug moeten laten sturen. Omdat ik zeker ben dat hij niet in contact is geweest met water of iets anders. Ze zouden contact op nemen als het toestel binnen is. En was die middag toevallig in de stad, en had bij die Belcompany overlegt dat ze bij het toestel een foto sturen waar het op te zien is. toen hadden ze hun andere vestiging gebeld, en dat er duidelijk bij gezegd, ik stond er bij namelijk.

Donderdag 17 november, ik was toevallig in de buurt en dacht er toevallig aan. En ben dus langs Belcompany gegaan. Toen ik binnenkwam en vertelde waarom in kwam, en direct vertelde hij "Ohh, die hebben we net binnen gekregen!" Na meer dan 9 weken hebben gewacht, en vervolgens een prijs opgave te krijgen van 175 euro. wat ook nog achteraf exclusief BTW is dat word dus 208,25...

De zelfde middag ben ik nog bij een andere vestiging geweest, waar ik dus mijn verhaal uitlegde. En het ook nog na vroeg voor de foto's. Simone had het toen allemaal uitgezocht en heeft de foto's aan gevraagd, en naar mij toe gestuurd. Die waren ook niet aan gekomen terwijl ik er wel om gevraagd had... maar ze wist mij te vertellen dat het toestel pas op 19-10-2011 pas ontvangen is in het reparatie centrum. dat zou dus betekenen dat hij 37 dagen bij de vestiging heeft gelegen, reken er maar 3 af verzend tijd. dus 34 dagen... en dan ook nog met dit resultaat...

echter heb ik nog steeds last van dat mijn telefoon uitvalt. Ene keer bij 61% andere keer bij 8% batterij. Ben meer dan 9 weken me telefoon kwijt, en dan krijg je een prijs opgave van vocht schade terwijl er niets mee gebeurt is.

Kunt u mij verder helpen?

Foto's als bijlage.

Bij voorbaat dank!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.