BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Invoerrechten

Bijdrage door gebruiker
23-04-2012
8 reacties
Hallo!

Ik heb eind februari via www.miniinthebox.com, inmiddels een Nederlandse site, een aantal spullen aangeschaft, waaronder een iPhone hoesje. Samen ter waarde van 33.83 Euro, betaald via PayPal. Tot mijn verbazing kwam de postbode aan de deur en mocht ik nog ruim 18 Euro bij hem afrekenen aan invoerrechten. Ik heb het pakket geweigerd, omdat ik niet op de hoogte was van deze kosten. Na moeizaam contact met www.miniinthebox.com waren hun bereid om de helft van de invoerrechten te betalen. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan.

Ik verwijt hun dat ik niet ben geinformeerd over deze (eventuele) kosten. Ze noemen het inderdaad een chinees warenhuis, maar ik was in de veronderstelling dat het zou gaan via een dependance van hun in de EU.

Wat kan ik hier tegen doen? Ik heb het idee dat ik niet serieus wordt genomen. Kan ik iets anders doen dan hun blijven bestoken met mailtjes?

Alvast bedankt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.