BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Internet/telefonie UPC valt steeds weg

Bijdrage door gebruiker
17-09-2012
18 reacties
Ik heb een alles in 1 abonnement (telefonie, internet, tv) via UPC. Sinds enkele weken werkt de internet verbinding via UPC niet naar behoren: de verbinding valt om de haverklap weg, en de snelheid bereikt bij lange na niet de 50mb waar ik voor betaal. Tevens valt ook de telefonie verbinding weg. Enkele malen contact gezocht met UPC; de ene keer is het een regionaal probleem, de andere keer zou het opgelost moeten zijn door de fabrieksinstellingen van de modem te herstellen. Niets helpt en ondertussen blijven de internet/telefonie problemen bestaan. Behalve overstappen naar een andere provider, wat voor actie kan ik ondernemen zodat UPC de klachten daadwerkelijk serieus neemt en oplost?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.