BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Internet van Ziggo

Bijdrage door gebruiker
30-06-2017
6 reacties
wij wilden ivm de lagere kosten over stappen van Ziggo naar Telfort , de afspraak was dat Telfort ons rond de 24 juli over zou zetten .
maar toen ik thuis kwam was het al over gezet en afgemeld bij Ziggo wat niet de afspraak was . laat in de middag belde Ziggo of ik terug wou komen onder gunstige condities . Ik heb ja gezegd en Telfort afgezegd dat was dus de zelfd dag . maar sins 22 juni div keren naar Ziggo gebeld mijn home accound kwam niet door wat ik ook deed. plotseling kreeg ik een nieuw wachtwoord ,ook dat ging niet goed . Uit eindelijk na 2dagen zou het in orde zijn . Dus niet . Ik heb 6 mensen van Ziggo aan de telefoon gehad en iedereen had een ander verhaal en kan nog steeds niet e.mailen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.