BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Internet en tv budget alles in 1

Bijdrage door gebruiker
29-07-2021
7 reacties
ik ben overgestap van ziggo naar budget alles in 1
heb apparatuur thuis gestuurd gekregen geinstalleerd geen ontvangst
gebeld hier over 1 week later komt de monteur en kijkt binnen alles na
wat in orde is ,probleem ligt buiten zegt komt een aandere monteur voor
vanavond heeft u signaal
nog steeds niet weer gebeld ,word mij verteld de monteur had geen sleutel om in de kast te komen
moet weer een andere monteur komen over een week
ben ik helemaal niet tevreden over .weer gebeld en gezegd dat ik geen vertrouwen meer in hebt en alles terug wil sturen
krijg ik het antwoor dat ik een boete moet gaan betalen over de lengte van contract
dir is hun grove fout waar ik moet voor opdraaien
wat te doen ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.