BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik ben opgelicht via internet, duur beeldscherm nooit geleverd, wat nu?

Bijdrage door gebruiker
22-04-2021
10 reacties
Goede morgen,

Op 15 maart j.l/ heb ikvoor de oprichting van mijn bedrijfjevia de webshop ti84shop een 2e hands 27 inch apple beeldscherm gekocht voor 624,-. Na betaling en ontvangst van de factuur ontving ik mail met de melding dat de levering zsm geleverd zou worden. Volgens de site zou dit maximaal 7 dagen kunnen duren. Op 22 maart nog steeds niets ontvangen, na geen telefonisch contact mogelijk, via mail gevraagd wat de status van mijn bestelling was. Daarop onving ik op 23 maart de melding dat er wegens ernstige privé omstandigheden voorlopig niet gelverd kon worden en men dit zsm zou oplossen. De dag erna geantwoord dat ik daar niet op kon wachten en mijn geld direct terug geëist. Daarna geen enkele reactie meer ook niet na herhaalde mail en bel pogingen. Website uit de lucht. Via klachten@thuiswinkel.org (dat logo stond op de site) melding gemaakt, ook melding gemaakt via AMC ConsuWijzer. Helaas nog steeds geen resultaat.

Ik ben mijn duurverdiende spaargeld kwijt maar wil graag dat deze lieden niet meer mensen oplichten.

Kassa, wat kunnen we hier aan doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.