Allereerst weet ik niet zeker of ik deze vraag in de juiste categorie heb gezet, kon niet echt een categorie over webwinkels vinden.
Maar ik ben benieuwd of andere mensen ook een slechte ervaring met Danta's Import hebben gehad.
Ik heb daar eind april een bestelling geplaatst, die ik na bijna een week nog steeds niet in huis had. Na ongeveer een week kreeg ik ineens een bestelstatus per mail waarin stond dat het artikel wat ik had besteld, uitverkocht was; hierbij werd helemaal geen vervangend artikel aangeboden.
Na mijn vraag wat dit dan betekende voor mijn bestelling (ik had het artikel spoedig nodig), werd gezegd dat het artikel was uitverkocht en dat ze een vervangend artikel konden aanbieden. Daarop heb ik geantwoord, dat ik dan het vervangende artikel wilde hebben. Na een paar dagen heb ik de bestelling alsnog geannuleerd, omdat ik helemaal niets meer hoorde en ook nog steeds niets had ontvangen; dit terwijl ik al wel had moeten betalen voor mijn bestelling.
Nu moest ik het geld natuurlijk terugkrijgen, dat is bijna gelukt: alleen het bedrag van het artikel zelf is teruggestort, de door mij betaalde verzendkosten heb ik niet ontvangen. Erg vreemd...... Ik heb er nog maar een mail aan gewaagd, dus ik ben benieuwd hoe het afloopt.
Hebben anderen een positieve of juist ook een negatieve ervaring met Danta's Import?