Kan iemand mij voorzien van tips en feiten, voor wanneer de Dixons de poot stijf houdt?
Ik heb 1,5 jaar geleden een VAIO gekocht bij de Dixons te Assen, eerst nooit problemen gehad maar nu door de nieuwe bedrijfsstrategie alleen maar.
Laptop liep telkens vast en liet een blauw scherm zien, de medewerker in de winkel zei dat ik zelf eerst de laptop moest resetten en als dat niet hiel dat het in de garantie viel en ik het dan kon opsturen. Dit heb ik in de zomervakantie gedaan, i.v.m. studie kon dit niet eerder.
Toen ik hem wou ophalen moest ik opeens 100 euro betalen omdat het een software fout was en niet van de laptop zelf. (?) Na veel contact met hoofdkantoor uiteindelijk besloten om beide partijen 50€ te laten betalen.
Net na de zomervakantie kreeg ik de zelfde foutmeldingen weer en belde direct het filiaal in Assen, nu viel het zeker in de reparatie garantie dus ik moest hem maar weer opsturen. Nu kreeg ik na 2 week een belletje van het reparatie centum dat ze niks konden vinden en ze wilden de laptop wel weer terug sturen, ik ging hier op in en ze zouden de laptop zwaarder testen en wanneer ze niks vinden zouden ze me weer bellen.
Na 2 week kreeg ik bericht dat mn laptop er weer was, eenmaal in de winkel moest ik opeens alweer 75 euro gaan betalen!!
Net weer een mail gestuurd naar het Dixons hoofdkantoor. Graag zou ik wat advies willen over deze situatie en wat te doen bij mogelijke reacties van Dixons (Ik moet alles betalen of weer 50/50) Want eerlijk.. ik ben niet meer van plan om ook nog maar iets te betalen aan mijn laptop en ik heb hem ook echt weer dringend nodig!!