op 26 maart heb ik bij de belcompany een htc legend gekocht. ik wilde een goed toestel die niet zomaar stuk zou gaan en waarbij ik altijd bereikbaar zou zijn voor mijn klanten.
op 10 mei deed mijn telefoon niets meer er stond een fout melding op. ik ben terug gegaan naar de belcompany en die heeft hem opgestuurd naar de htc.
27 mei kreeg ik mijn telefoon terug met de mededeling dat het een gevalletje waterschade was en er niets meer aan gedaan kon worden.
BELACHELIJK ik heb die telefoon nooit gebruikt onder de douche, in bad, tijdens het duiken, in een regenbui, hagelbui sneeuwbui. ik bedoel, nooit nat geworden en toch waterschade. wie bewijst dat ze er bij htc niet een druppeltje koffie over hebben gegooid.
ik koop een goede telefoon en daar betaal ik duur voor 379 euro, als ik dan na nog geen 2 maanden een probleem krijg met de telefoon verwacht ik een oplossing. en niet een smoes. wat kunnen we daar nou aan doen. er zullen toch meer mensen zijn die zoiets mee maken. ik vind het gewoon schandalig dat je zo op deze manier wordt behandeld.