BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

HP Pavilion TX 1020 kaduuk

Bijdrage door gebruiker
03-05-2008
7 reacties

Mijn HP laptop van 13 maanden jong (!!!) ging gisterochtend nog gewoon aan, ik hoorde het Windows (vista) geluid namelijk maar toen ik bij m'n bureau kwam was het beeldscherm zwart. Uiteindelijk maar uitgezet en weer opgestart (met de aan-uit knop want iets anders kon dus niet) maar nop. Hij gaat wel aan alleen loopt hij meteen vast en blijft het beeldscherm zwart. HP op de chat en aan de telefoon gehad maar deze beste mensen kennen het consumentenrecht niet en van de economische waarde van een laptop hebben ze al helemaal nog nooit gehoord. Er werd me dan ook niet verteld dat ik de laptop naar Dynabyte (waar ik hem heb gekocht vorig jaar) kon terugbrengen. Mijn vraag is echter: ik heb niet overal een backup van gemaakt en ik zou dus naast de reparatie ook een backup willen hebben van de laptop. Daar betaal ik uiteraard voor want het is m'n eigen domme fout dat ik niet alles netjes gebackupt heb. Maar als ze 'm voor reparatie houden, zijn ze dan als ik dat aan ze vraag en er ook gewoon voor wil betalen, verplicht om die backups ook uit te voeren?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.