Afgelopen week heel vaak gehoord: hotmail account plotseling geblokkeerd.
Precies hetzelfde: uit het niets wordt mijn account geblokkeerd en krijg je de mogelijkheid om dit op te lossen. Ik vul de vragenlijst prima in en ik moet aanvullende gegevens toesturen. Hbe ik gedaan, waarna ik nog een aantal dingen later toevoeg, omdat ik hier pas later aan dacht. Dit leek mij prima informatie:
* IP-adres
* contacten
* omschreven verzonden emails
* binnengekregen emails, tot in detail omschreven
*...
Nog niet voldoende, waarna ik nog wat dingen toevoeg. Volgens mij is dit echter nooit serieus bekeken. Achteraf zag ik in een ander forum dat je maar 3x informatie kan toevoegen. Toch raar dat dit niet in een eerste antwoord vanuit hotmail naar mij gecorrespondeerd wordt.
Goed, ik mail terug en hotmail sluit gewoon de discussie en daar zit ik dan... in de problemen vanwege mailtjes en een enorm frustrerend gevoel.
Andere contactopties zijn er niet, dus daar moet je het dan maar mee doen.
Dat hotmail heel precies moet bekijken en handelen snap ik erg goed. Maar op deze manier handelen en omgaan met vragen vind ik niet erg klantvriendelijk. Standaardmails helpen niet verder. Helaas zijn de trouwe, nette gebruikers nu de dupe!
Iemand anders ervaringen mee? Zien jullie nog een andere mogelijk om dit nog terug te krijgen?
Bedankt voor de reacties