BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Home van ziggo

Bijdrage door gebruiker
01-07-2017
5 reacties
Home van Ziggo .
Gisteren nog een vraag en hulp aan Kassa gevraagd ivm de slechte werk wijze van ziggo . Vandaag voor de 8 x gebeld met ziggo . ik krijg constand het zelfde verhaal te horen . alles wordt door ziggo geregeld u krijgt een telefoontje en dan is alles in orde . Helaas ik wacht al 9 dagen op het telefoontje en er gebeurt helemaal niks . Ik moet ieder keer op nieuw mijn verhaal vertellen en ieder keer wordt van alles belooft en men zegt dan ook nog de collega die u hier voor gebeld heeft , ja die heeft niks ondernomen . maar daar schiet ik niks mee op . En een klacht indienen helpt ook niet . Wie heeft hier ervaring mee en kan mij goede raad geven.

Al vast bedankt
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.