BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hollands nieuwe

Bijdrage door gebruiker
11-09-2015
4 reacties
Sinds 26 mei heb ik bij Hollands nieuwe een abonnement met toestel afgesloten. Vanaf dag 1 heb ik niet continue internet. Toestel is opgestuurd ter reperatie, nieuwe SIM kaart maar niets heeft geholpen. Gevraagd opzegging van abonnement. Hier gingen ze niet mee akkoord. Ik moest mijn abonnement maar afkopen. Gevraagd om nieuw toestel, deze krijg ik niet omdat ze zien dat ik internet verbruik heb. Op mijn vraag hoeveel percentage dat is kunnen ze me geen antwooed geven. Elke maand wordt netjes mijn abonnements geld eraf terwijl ik niet van hun service gebruik kan maken. Wat zijn mijn verdere opties? Ik ben ten einde raad!!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.