BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hollands Nieuwe

Bijdrage door gebruiker
24-07-2013
18 reacties
Ik heb mijn schoonmoeder die uit Frankrijk teruggekomen is een abonnement op Hollands Nieuwe geadviseerd. Nu heb ik daar enorm spijt van. Het gekke is dat zij wel sms kan versturen naar familieleden in Frankrijk maar geen enkel sms bericht terug ontvangt. Mijn vrouw heeft eveneens een Hollands nieuwe abonnement en heeft geen probleem.
Maar nu komt de frustratie, Hollands nieuwe houdt mijn schoonmoeder al drie weken aan het lijntje en zegt van alles te onderzoeken maar er komt helemaal niets!

Ik heb HN voorgesteld een nieuwe simkaart-telefoonnummer te nemen maar daar wil men niet aan. het argument was belachelijk, de dame in questie vertelde mij doodleuk dat het geen garantie is!!! Met andere woorden, als je een abbo neemt bij Hollands nieuwe dan is de kans groot dat je geen sms uit het buitenland kan ontvangen?? Dit is te belachelijk voor woorden. Hoeveel tijd mag een provider nemen om een probleem op te lossen? Ze zijn al drie weken bezig en geven telefonisch aan dat zij niet kunnen aangeven wanneer ze een oplossing hebben. Wanneer kan ik een andere simkaart eisen, wat volgens mij het probleem direct oplost, of het contract laten ontbinden? Sms uit buitenland is voor mijn schoonmoeder erg belangrijk omdat haar familie en vrienden daar wonen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.